Oma blogiluettelo

Tunnisteet

Blogi Jukka-pekan lukupäiväkirja

Tervetuloa lukemaan blogiani kaikki hyvien lukuromaanien ystävät. Minun lukemiani kirjoja saa kommentoida. ja minun kirjaarvosteluiden loppuun voi jättää kommentin.

Oma blogiluettelo

torstai 29. huhtikuuta 2010

Danielle Steel Siskokset

Luin tässä joulunaikaan Danielle Steelin Siskokset joka oli mukaansatempaava lukuromaani Taattua Danielle Steelia. Danielle Steel kuuluu todella minun suosikkikirjailijoihin Nora Robertsin jälkeen kirjoihin joissa on paljon rakkautta ja Glamouria mutta myös vaikeita asioita joita Steel on kokenut riittämiin omassa elämässä. Vaikka kirjassa oli surua kun siskoksilla kuoli äiti loppu oli silti onnellinen. Ja Steelin kirjojen tapaan ihana ja romanttinen.
Ja siskokset saivat kaikki viisi sen oikean. Kyllä Danielle Steel on suosikkikirjailja jonka kirjoissa on suuria tunteita enkä välitä vaikka siirappia olisikin reilu kulaus. Koska Steelin kirjoissa on runsaasti siirappia siksi Steelin kirjat kiehtovat minua. Joten rakkautta ja reilu kulaus siirappia aina kun Steelista on kyse. Kyllähän sitä huomaa olevansa todellinen romantikko niinkuin Steelkin on kirjoittaessaan siirappisia rakkausromaaneja. Ihania ja siirappisia sitähän Steelin kirjat ovat parhaimmillaan. Itse olen lukenut Danielle Steelin rakkausromaaneja teiniikäisestä asti ja siitä asti olen ollut Danielle Steel fani. Danielle Steelilla on runsaasti lukemista tarjoavat kotisivut osoitteessa http://www.daniellesteel.com/ Sieltä löytyy tietoa Daniellen kirjailijanurasta ja ja kirjoista Joten Danielle Steel on parhaita ihmissuhde koukeroiden kuvaaja. Joten kannattaa käydä tutustumassa Danielle Steelin kotisivuihin. Joista löytyy tietoa kirjailijasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti