Oma blogiluettelo

Tunnisteet

Blogi Jukka-pekan lukupäiväkirja

Tervetuloa lukemaan blogiani kaikki hyvien lukuromaanien ystävät. Minun lukemiani kirjoja saa kommentoida. ja minun kirjaarvosteluiden loppuun voi jättää kommentin.

Oma blogiluettelo

keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

Elizabeth Adler Provencen tuoksu


Luin tässä hömpän nälkään Elizabeth Adlerin Provencen tuoksu kirjan joka sijoittuu ihanaan Ranskaan. Nuori eläinlääkäri Franny Marten vastavalmistunut kohtaa ravintolassa poikaystävänsä sijaan mustasukkaisen vaimon, Mutta huomaa tulevansa tämän kanssa hyvin toimeen. Ja sitten Franny saa kutsun sukukokoukseen Ranskaan Provenceen jossa Franny rakastuu Jake Bronsoniin. Mutta on eräs joka saapuu linnaan kosto mielessä. Mutta loppu kirjassa on onnellinen ja romanttinen.


Kirja oli minusta parasta Adleria. Elizabeth Adler kuuluu niihin viihdekirjailijoihin jotka viihdyttävät. Adlerin tyylissä kiehtoo se että Adler osaa yhdistää taitavasti romantiikan jännityksen ja saa tarinoihin mukaa myös huumoria. Joten Adler on hyvä valinta hömpän nälkään. Adler Kuuluu Binchyn romaanien lailla niihin viihdekirjailijoihin jotka minua viihdyttävät. Ja tässä kirjassa oli ihanaa Frannyn ja Jaken rakkauden kuvaus jota kuvattiin kauniisti. Kirja sai ainakin minut hyvälle tuulelle. Adler on todellinen hyvän mielenkirjailija. Jonka kirjat viihdyttävät minua aina. Adleria kannattaa lukea. Minulla on nyt menossa Elizabeth Adlerin Malibun yöt eiköhän sekin tule jossain vaiheessa raportoitua tänne, Ja jossain vaiheessa sitten syksyllä hömpän helmiinkin. koska Adler on kirjailija joka varmasti kiinnostaa hömpän helmienkin lukijoita. Ja olihan tässä kirjassa mahtavaa myöskin Ranskan kulttuurin kuvaus. Elizabeth Adlerin Provencen tuoksu on ihana kirja ja ah niin romanttinen teos. Ja Adlerilla on myös paljon lukemista tarjoavat kotisivutkin. josta löytyy mielenkiintoisia tarinoita kirjailijan elämästä. Ja Adlerin hömppäputken lukeminen jatkuu ja raportoin niitä lisää tänne kunhan saan niitä luetuksi.

1 kommentti:

  1. Kyllähän minä olen Elizabeth Adlerin kirjoja aika paljon lukenut. Tämä Provencen tuoksu oli minusta peräti parhaita Adlerin kirjoja mitä olen lukenut. romanttinen ja mielenkiintoinen. ja sillä että tämä todella oli ah niin romanttinen kirja. Adlerilla on Binchyn jälkeen tyyli josta minä pidän pitäisikin lukea jossain vaiheessa Binchyn uusin Sydämenasia.

    VastaaPoista