Oma blogiluettelo

Tunnisteet

Blogi Jukka-pekan lukupäiväkirja

Tervetuloa lukemaan blogiani kaikki hyvien lukuromaanien ystävät. Minun lukemiani kirjoja saa kommentoida. ja minun kirjaarvosteluiden loppuun voi jättää kommentin.

Oma blogiluettelo

perjantai 23. huhtikuuta 2010

Catherine Cookson Lukittu lähde


Minä luin tässä muutama kuukausi sitten Catherine Cooksonin Lukittu lähde kirjan. Kirja oli ihan luettava muttei parasta Cooksonia. Vaikka olihan se toki Cooksonin tapaan koskettava lukuromaani. Kirjassa oli paljon romantiikkaa Kirjassa nuori Grace Rouse rakastuu ja avioituu Donaldin papin kanssa joka pitää kansan kurissa jylisevillaä saarnoillaan. Mutta julkisivun taakse kätkeytyy tunteeton mies. Mutta onneksi apuun astuu pelastaja maatyöläisen hahmossa Andew ja Loppu oli aika traaginen. Eli aika pettynyt olin niinkuin pariin aikaisempaan Cooksonin kirjaan. Cooksonin kirjat ovat Danielle Steelin kirjojen tavoin huonontuneet Eli alkaneet toistaa itseään. Enemmän ehkä pidän nykyisin Cathy Kellyn Jude Deverauxin Elizabeth Adlerin Tuija Lehtisen Maeve Binchyn Pitkä on minun rakkausromaanikirjailijoiden lista. Nyt minulla on menossa Cathy Kellyn Rakkauden kielioppi eiköhän sekin tule jossain vaiheessa raportoitua tänne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti