Oma blogiluettelo

Tunnisteet

Blogi Jukka-pekan lukupäiväkirja

Tervetuloa lukemaan blogiani kaikki hyvien lukuromaanien ystävät. Minun lukemiani kirjoja saa kommentoida. ja minun kirjaarvosteluiden loppuun voi jättää kommentin.

Oma blogiluettelo

sunnuntai 25. huhtikuuta 2010

Catherine Cookson yötaivas ja sarastus


Joku aika sitten yritin lukea Catherine Cooksonin yötaivas ja sarastus kirjaa mutta petyin niinkuin olen tehnyt viime aikoina useampaan Cooksonin kirjaan. Samaa toistoa kokoajan ei mitään mielenkiintoa Cookson ei enää jaksa sytyttää. Suosikkikirjailijat tällä hetkellä Cathy Kelly Cecelia Ahern Maeve Binchy. Niin ja Tuija Lehtinen Enni Mustonen Pirjo Rissanen. Aika usein tartun nykyisin myös kotimaiseen hömppään. Pirjo Rissanen on loistava Nyt odotan kirjastosta Pirjo Rissasen uusinta romaania Muistot. Jonka ajattelin lukea. Joten uusia suosikkeja on tullut hömppäkirjallisuuteen. Ja onko Victoria Holt unohtunut rakkausromaanien ystäviltä Holtin kirjoja minä olen lukenut paljon. ´Samoin minun mummo piti paljon Victoria holtin kirjoista. Ja minä luen sillointällöin Myös Victoria Holtin kirjoja. Ja Maeve Binchyltä luen seuraavana illallistarinoita eiköhän sekin tule jossain vaiheessa raportoitua tänne. Joten hömppää lukemaan. Nyt Lukemaan Cathy Kellyn Rakkauden kielioppi kirjaa eiköhän sekin tule jossain vaiheessa raportoitua tänne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti