Oma blogiluettelo

Tunnisteet

Blogi Jukka-pekan lukupäiväkirja

Tervetuloa lukemaan blogiani kaikki hyvien lukuromaanien ystävät. Minun lukemiani kirjoja saa kommentoida. ja minun kirjaarvosteluiden loppuun voi jättää kommentin.

Oma blogiluettelo

keskiviikko 21. huhtikuuta 2010

Tuija Lehtinen Nappikaupan naiset

Minä luin tässä joku aika sitten Tuija Lehtisen Nappikaupan naiset Kirja oli mielenkiintoinen tarina parasta Lehtistä. Vaikka yleisesti pidän enemmän käännösromantiikasta kuten Danielle Steelin Nora Robertsin ja Belva Plainin ja muiden ulkolaisten romanttisten viihdekirjailijoiden kirjoittamista romaaneista. Mutta olihan tämä välillä ihan luettavaa kuitenkin. Ja viihdyttävää ja varsinkin loppu oli hyvä. Mutta kuitenkin jaksoin lukea kirjan loppuun kaikesta huolimatta. mutta olihan ihan kiva lukukokemus kuitenkin. Että jaksoin lukea.

2 kommenttia:

  1. Tuija Lehtinen on niitä harvoja kotimaisia kirjoja joita jaksan lukea Kaari Utrion Hilja Valtosen ja Anni Polvan jälkeen. Mutta Danielle Steel Nora roberts Jude Deveraux ja Belva Plain kuuluvat suosikkikirjailijoihin

    VastaaPoista
  2. Aina minä olen ollut kiinnostunut nimenomaan kotimaisten naiskirjailijoiden kirjoittamista kuten Kaari Utrion Pirjo Rissasen Tuija Lehtisen. Ulkolaisista Maeve Binchysta Jude Deverauxista.

    VastaaPoista