Oma blogiluettelo

Tunnisteet

Blogi Jukka-pekan lukupäiväkirja

Tervetuloa lukemaan blogiani kaikki hyvien lukuromaanien ystävät. Minun lukemiani kirjoja saa kommentoida. ja minun kirjaarvosteluiden loppuun voi jättää kommentin.

Oma blogiluettelo

torstai 29. huhtikuuta 2010

Catherine Cookson yötaivas ja sarastus


Luin tässä jokin aika sitten Catherine Cooksonin yötaivas ja sarastus. ja oli Cooksonin lukuromaanien tapaan viihdyttävää luettavaa Cooksonin kultakaudelta. Cookson kuuluu minulla näihin hömpän helmiin jonka kirjoja olen lukenut Kaari Utrion kirjojen jälkeen toiseksi pisimpään, Eli 15kesäisestä asti. Ja olen siitä asti ollut Cookson fani ja nauttinut Cooksonin jokaisesta kirjasta ja tässä kirjassa oli mukana myös runollisuutta. Ja kaunis rakkaustarina menneestä maailmasta joka oli kerrottu minua miellyttävällä tavalla. Jossa oli kaikkea romantiikka menneen maailman lumoa historiallinen hömppä miellyttää minua eniten. Kaari Utrio ja Catherine Cookson, Laila Hirvisaari ei sytytä eikä Eeva Joenpelto. Vaan Kaari Utrio kirjat joissa on historiaa ja romantiikkaa. Ja Catherine Cookson ja Anni Polva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti