Oma blogiluettelo

Tunnisteet

Blogi Jukka-pekan lukupäiväkirja

Tervetuloa lukemaan blogiani kaikki hyvien lukuromaanien ystävät. Minun lukemiani kirjoja saa kommentoida. ja minun kirjaarvosteluiden loppuun voi jättää kommentin.

Oma blogiluettelo

torstai 22. huhtikuuta 2010

Enni Mustonen Morsiuskesä


Luin tässä pari kuukautta sitten Enni Mustosen uusimman romaanin Morsiuskesä joka oli oikein viihdyttävä lukuromaani josta minä nautin todella paljon. Kirja kertoo Kolmikymppisestä Laura Suvelasta joka on menettänyt avomiehensä Jarkko Saaren autopommi iskussa Bagdarissa. Ja sitten Jarkon ex vaimo Kikka Saari soittaa ja pyytää Lauraa juontamaan uutta televisioohjelmaa Joka on eräänlainen maajussin tapainen ohjelma ja Laura menee mukaan juontitehtäviin ja pian alkaa tapahtua. Kirja oli parasta Mustosta viihdyttävä lukuromaani jonka luin loppuun parissa päivässä oikein viihdyttävää välipala lukemista ja arkiromantiikkaa. ja oli mukavaa luettavaa varsinkin arkiromantiikasta pitäville. Enni Mustonen on Hilja Valtosen ja Anni Polvan työnjatkajia ja kirjoittaa hyviä kirjoja. Enni Mustosen parhaita romaaneita ovat Yksinäisten sydänten kerho tunteiden lukukausi Vasikantanssi Joten on sitä näitä hyviä viihdekirjoja aika paljon luettu. Anni Polvan kirjoja minä olen myös lukenut paljon ja minä pidän niistä paljon eipä niitä enää paljon kotimaisia hyviä viihdekirjoja olekaan. Nyt minulla on käännösromantiikan kausi. Joten on sitä aika paljon tullut luetuksi romantiikkaa. Ja Käännösromantiikasta Nora Robertsia Danielle Steelia Catherine Cooksonia Victoria Holtia. Erintoten Nora Roberts kirjoittaa hyviä rakkausromaaneja joita olen lukenut paljon ja nautin niistä kirjoista paljon. Nytkin on menossa eräs Nora Robertsin kirja. Ja Danielle Steel kirjoittaa ihania rakkausromaaneja joista minä pidän paljon ja olen lukenut niitä paljon samoin Catherine Cookson kirjoittaa paljon vanhoista kartanoista ja Kauniita rakkaustarinoita samoin Victoria Holt. Kyllähän sitä on tullut vuosien varrella luettua näitä romanttisia kirjoja vaikka kuinka paljon. Erintoten Nora Roberts ja Danielle Steel ovat minunsuosikkikirjailijoita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti