Oma blogiluettelo

Tunnisteet

Blogi Jukka-pekan lukupäiväkirja

Tervetuloa lukemaan blogiani kaikki hyvien lukuromaanien ystävät. Minun lukemiani kirjoja saa kommentoida. ja minun kirjaarvosteluiden loppuun voi jättää kommentin.

Oma blogiluettelo

maanantai 26. huhtikuuta 2010

Cathy Kelly Rakkauden kielioppi


Yritin tässä lukea Cathy Kellyn romaania Rakkauden kielioppi.

En oikein pitänyt En oikein pidä kirjailijan tyylistä juoni ei ollut minusta kovin uskottava joten kirja jäi kesken. Ensinnäkin Nuori Izzie joka työskentelee mallimaailmassa rakastuu naimisissa olevaan mieheen ja Izzien täti Anneliesen aviomies pettää Anneliesea Anneliesen parhaan ystävän kanssa. Ja Izzien isoäiti Lily saa aivohalvauksen ja joutuu sairaalaan. Cathy Kelly kirjoittaa minusta tylsästi ja en pitänyt. Seuraavana tartun Jude Deverauxin Herttuatar kirjaan. Deverauxilla on ainakin minua kiehtova tyyli. Jossa on paljon romantiikkaa ja historiaa. Erintoten ylämaa sarja on minun suosikkeja. samoin Kaari Utrio kuuluu minun suosikkikirjailijoihin jotka viihdyttävät minua suuresti. Nytkin on kirjastosta paljon kirjoja lainassa jotka yritän lukea pois eräpäivään mennessä. Ja se mikä Kellyn romaaneissa ärsyttää on se että hän kertoo liian kevyesti ei lainkaan ajattelua. Deverauxilla Kaari Utriolla Ja Pirjo Rissasella on hyviä ja mukaansatempaavia lukuromaaneja. Ja Historialliset romaanit ovat olleet aina minun suosikkeja. Kaari Utrio kuuluu ykköskirjailijoihin Deverauxin ja Rissasen jälkeen. Ja sekin että yritin lukea Rakkauden kielioppia tuntui että eikö mitään tapahdu. Hömpässä pitää olla draamaa ja Kaari Utriolla Jude Deverauxilla on kyllä draamaa. Varsinkin Ylämaa-Sarja kuuluu minun suosikkihömppää. Ja Kaari Utrion Kuten Rakas Henrietta Pappilan neidot Aatelisneito porvaristyttö ja Uusimmat Vaitelias perillinen. Deverauxilla Tunteiden talo. Pirjo Rissaselta minä odotan kirjaston varausjonosta luettavaksi Muistot nimistä kirjaa. Varmasti sekin on hyvä kirja. Joten Deveraux On ykköshömppää Kaari Utrion hömpän jälkeen ja Pirjo Rissasen hömpän jälkeen. Deveraux jaksaa viihdyttää minua ja mukana on aina ajatuksia ja historiaa ja Happy end loppu joten Deverauxin kirjoja on ihana lukea. Niissä on draamaa ja se tempasee mukaan minut ainakin. Joten Deverauxia on ilo lukea Kunnon laatuhömpän parissa minä aina illat kulutankin. Joten Deverauxia minä varmasti tulen lukemaan jatkossakin Olenkin ihmetellyt miksei Deverauxilta ole tullut pitkään aikaan uutta kirjaa olisi kiva lukea Deverauxilta taas jokin uusi kirja. Jossa draamaa historiaa ja romantiikkaa. Historiallinen hömppä on kevyttä. Ja nyt vaan lukemaan Jude Deverauxin Herttuatar kirjaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti