Oma blogiluettelo

Tunnisteet

Blogi Jukka-pekan lukupäiväkirja

Tervetuloa lukemaan blogiani kaikki hyvien lukuromaanien ystävät. Minun lukemiani kirjoja saa kommentoida. ja minun kirjaarvosteluiden loppuun voi jättää kommentin.

Oma blogiluettelo

sunnuntai 2. toukokuuta 2010


Juuri muistin että joku aika sitten sain luettua Catherine Cooksonin Laitakaupungin lilja. Kirja kertoo orpotyttö Milliesta Jonka vanhan tavaran kaupustelija Aggie ottaa tytön suojiinsa. Ja Millie rakastuu Beniin ja loppu onkin onnellinen. Cooksonin kirjoja minä olen lukenut todella paljon. Catherine Cookson kuuluu minun suosikkikirjailijoihin jonka kirjoja minä luen todella paljon. Catherine Cookson on aina kuulunut minun suosikkikirjailijoihin. Ja on minun kummitätini kautta tullut minulle läheiseksi. Suosikkikirjailijat joita luen paljon ovat Catherine Cookson Victoria Holt Danielle Steel Nora Roberts Anni Polva Aino Räsänen. Ja kaikki kevyt ja romanttinen hömppä. Ihan kaikki ei mene läpi Kaari Utrio eikä Laila Hietamies/Hirvisaari eivät uppoa. Mutta Cooksonilta Steelilta ja káikilta mainituilta kirjailijoilta olen kyllä lukenut paljon kirjoja. Kummitätini kanssa usein vaihtelemme hömppävarastoa. ja hömppää olenkin lukenut aina paljon ja nauttinut hömpästä paljon. Cookson on aina kuulunut suosikkikirjailijoihin jonka kirjoista nautin paljon. Ja Cooksonin kirjoissa kiehtoo se että niissä on vanhanajan hömpän lumoa. Jota on ihana lukea. Niinkuin kaikissa romanttisessa hömpässa on tärkeää rakkaus ja tulisuus joita on mukava seurata hömpässä. Joten Suhde Cooksoniin voi edelleen hyvin samoin Steeliin ja Robertsiin. Ja vanhoihin kotimaisiin klassikkokirjailijoihin Anni Polvaan ja Aino Räsäseen voi suhde erittäin hyvin. Vanhaan kunnon hömppään. Ja varmasti hömppää luen jatkossakin paljon. Romantiikkaa on ihana lukea. Ja varmasti tulen lukemaankin hömppää pitkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti