Oma blogiluettelo

Tunnisteet

Blogi Jukka-pekan lukupäiväkirja

Tervetuloa lukemaan blogiani kaikki hyvien lukuromaanien ystävät. Minun lukemiani kirjoja saa kommentoida. ja minun kirjaarvosteluiden loppuun voi jättää kommentin.

Oma blogiluettelo

tiistai 4. toukokuuta 2010

Danielle Steel Matka

Joku aika sitten tai on siitä varmasti vuosi aikaa luin Danielle Steelin Matkan, ja ajattelin että jossain vaiheessa lukisin sen uudestaan. Kirja kertoo Madelaine ja Jack Hunterista. Joiden avioliitto näyttää ulospäin täydelliseltä. mutta totuus on kuitenkin toista. Jack alistaa jatkuvasti Madelainea. Ja sortaa Madelainea. Mutta onnéksi Madelaine kohtaa Andewin ja ystävystyy tähän ja vähitellen rakastuu Andewiin. Ja loppu tässä kirjassa on onnellinen. Ärsytti tässä kirjassa se kuinka huonosti Jack Hunter kohteli vaimoaan. Mutta onneksi Madelaine erosi Jackista ja meni Andewin kanssa naimisiin. Joten loppu hyvin kaikki hyvin. Ja onhan tämä Matka yksi Danielle Steelin parhaita kirjoja. Vaikka en minä ole mihinkään Danielle Steelin kirjaan koskaan ole ollut pettynyt, joten olen ollut aina koukussa Danielle Steelin kirjoihin. Ja olen lukenut näitä kirjoja aina ahkerasti. Ja huomasin bloginpitäjä Kirsikan blogista Kirsikka pitää myös Danielle Steelin kirjoista. Onhan Danielle Steel yksi romanttisen viihteen parhaita kirjailijoita.

1 kommentti:

  1. Todella Danielle Steel kuuluu minun suosikkikirjailijoihin jonka kirjoja olen lukenut teiniikäisestä asti. Matkan voisin lukea jossain vaiheessa uudestaan.
    Nyt luen Danielle Steelin Talo. Kirja vaikuttaa hyvältä. Ja sitä se onkin.

    VastaaPoista