Oma blogiluettelo

Tunnisteet

Blogi Jukka-pekan lukupäiväkirja

Tervetuloa lukemaan blogiani kaikki hyvien lukuromaanien ystävät. Minun lukemiani kirjoja saa kommentoida. ja minun kirjaarvosteluiden loppuun voi jättää kommentin.

Oma blogiluettelo

sunnuntai 2. toukokuuta 2010

Danielle Steel mahdotonta


Noin vuosi sitten luin kirjan Danielle Steelin Mahdotonta ja pidin kirjasta kovasti mutta koska en vielä vuosi sitten pitänyt tätä blogia en ole voinut aikaisemmin tästä kirjasta kirjoittaa. Mutta nyt kerron Mahdotonta oli ehkä aluksi pitkäpiimäinen mutta kuntarinassa pääsi kärrylle kirja alkoi tuntua mielenkiintoiselta. Ja sittemmin olen näitä Steelin kirjoja lukenut aika paljon. Tässä kirjassa Nainen nimeltä Saskia Broardman menettää miehensä lentoonnettomuudessa ja on murheen murtama mutta Sasha rakastuu taidemaalariin ja rakkaus syttyy ja loppu kirjassa on onnellinen. Danielle Steelin kirjojen kausi minulla onkin ja olen lukenut paljon viime aikoina Steelin kirjoja. Nyt on menossa Danielle Steelin talo eiköhän sekin tule jossain vaiheessa raportotua tänne. Mutta nyt lukemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti