Oma blogiluettelo

Tunnisteet

Blogi Jukka-pekan lukupäiväkirja

Tervetuloa lukemaan blogiani kaikki hyvien lukuromaanien ystävät. Minun lukemiani kirjoja saa kommentoida. ja minun kirjaarvosteluiden loppuun voi jättää kommentin.

Oma blogiluettelo

sunnuntai 2. toukokuuta 2010

Catherine Cookson Vanessa



No niin raportoidaanpa niitä aikaisemmin luettuja kirjoja jotka on tullut luettua monta kertaa. Yksi näistä kirjoista on Catherine Cooksonin Vanessa. Muutenkin olen näitä Cooksonin kirjoja lukenut melko monta parhaimpia Cooksonin kirjoja useita kertoja. Ja yksi näistä on juuri Vanessa. Vanessa Ratcliffe tulee viisitoista vuotiaana raskaaksi pojalle.
Ja loppu on kirjassa Cooksonin tapaan onnellinen loppu. Joten olen tämän Vanessan lukenut ainakin kolme kertaa ja aina se jaksaa viehättää. Erintoten kauniisti kuvataan Vanessan rakkaustarinaa. Ja Vanessalla ihailijoita riittää. Kummitädiltäni sain kerran Catherine Cooksonin Vanessan ja tämä kirja on sen jälkeen kulunut käsissäni monta kertaa.
  • Ja onhan se ihanaa lukea tälläistä kun Cookson pääsee kertomaan romantiikasta vanhassaajassa. Laskeskelin kauanko olen Cooksonin kirjoja lukenut vastaus on 15kesäisestä saakka ja siitä asti Cooksonit ovat olleet mieliluettavaa ja olen nauttinut Cooksonin kirjoista paljon. Cooksonilla on kiehtova hyvä ja ihana tyyli ja vanhasta ajasta kertovaa kaunista kirjallisuutta. Ja Cookson on Danielle Steelin ja Nora Robertsin jälkeen minun suosikkihömppää jota on mukava lukea. Joten olen keräillyt ahkerasti kirppareilta Cooksonin kirjoja ja minulla onkin kirjahyllyssäni paljon Cooksonin kirjoja joten olen todellinen Cookson fani. ja hyvä niin niin ja Anni tannin tarinoissa on mielenkiintoinen juttu Cooksonistahttp://tinnu.vuodatus.net/ sieltä löytyy mielenkiintoinen juttu aiheesta. Bloginpitäjä on lukenut Cooksonin kirjoja ja olen olen minäkin lukenut parhaita Cooksonin kirjoja monta kertaa. ja olen nauttinut niistä. muita hyviä Cooksonin kirjoja ovat Hannah Emily Siivetön lintu Uhkaava salaisuus Laitakaupungin lilja greenwallin kartanon piikatyttö. Kyllähän noita Cooksonin kirjojoista kaikki ovat hyviä enpä ole koskaan ollut yhteenkään Cooksonin kirjaan pettynyt joten Cooksonia olen lukenut ahkerasti 15kesäisestä asti olen siitä saakka ollut Cookson fani. Ja olen varmasti aina Cookson fani. vanhanajan romantiikka on aina kiehtonut minua. Joten Cooksonia kannattaa lukea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti